piątek, 26 grudnia 2014

Prezentowo

Ho ho ho!
Mikołaj przyszedł? Czy może gwiazdka, aniołek, dzieciątko czy gwiazdor?
U mnie tegoroczne święta to właściwie...nic ciekawego. Nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam święta- kocham ich atmosferę, magię... Ale w tym roku po prostu tego nie czuję. Niestety...
Ale prezenty, którymi zostałam obdarowana, są dla odmiany wyjątkowe i wspaniałe.
Wiem, że nieładnie jest się chwalić, ale w tym roku chcę uwiecznić, nawet sama dla siebie, co dostałam, by nigdy nie zapomnieć jak bardzo się z nich cieszyłam :D
A zresztą, może niektóre rzeczy również wam się spodobają :D



Oczywiście jako fanka Yankee Candle strasznie ucieszyłam się z kolejnych wosków i pierwszej świeczki (sama bym jej nie kupiła, bo szkoda pieniędzy, ale na "klasowe mikołajki"- swoją drogą dość śmieszny zwyczaj- dostałam ją od Pauliny, za co bardzo dziękuję).

Poniżej zamieszczam krótki filmik, w którym "występują" wszystkie powyższe rzeczy. Ja z tego co otrzymałam jestem mega zadowolona i pozytywnie zaskoczona- nigdy nie miałam chyba tylu rzeczy.
A Wy co dostaliście na tegoroczne święta? Koniecznie dajcie znać!


46 komentarzy:

  1. uwielbiam te zapachy :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyś została vlogerką? Szczerze mówiąc, czekałem już na prezentowe posty, bo święta się skończyły i najwyższa pora na to :D Widzę, że dużo takich "kobiecych" prezentów dostałaś. Jeśli o mnie chodzi, to sam sobie wybrałem ciuchy, które chciałem dostać i po prostu, jak ktoś mi coś kupował, to ja mu mówiłem co chcę :D Wiem, że może i niszczę w ten sposób magię świąt. No, ale w kategorii prezentów moim krewnym ufać nie można, oj nie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vlogerka- zbyt duże słowo :D Po prostu jak każda "artystyczna dusza" mam swój fetysz, a jest nim niestety montowanie filmów. Jako że na filmówkę sie nie dostanę to chociaż youtubowo mogę się wyżyć :D
      W sumie to zaczynam być nareszcie dziewczyną! :D Używam kremu do rąk, to takie dziewczyńskie...
      A co do Twoich prezentów- tak jest najlepiej, przynajmniej zero zawodów :D
      Pozdrowienia i czekam na kolejną recenzję filmową, by uaktualnić moją listę filmów!:D

      Usuń
  3. Spóźnione życzenia, wszystkiego dobrego, zdrowia i radości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ten piling pierniczkowy też mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham świeczki <3 torebki jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zrobić jakieś zdjęcia z nią przed sylwestrem :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jestem wyjątkowo zadowolona i zaskoczona w tym roku :)

      Usuń
  7. Nigdy nie rozumiałam fenomenu książki ,,Zniszcz ten dziennik" sama bym sobie raczej nie kupiła, ale dostać w prezencie... Czemu nie? Napisz koniecznie posta o tym jak się go zniszczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...też nie rozumiałam. Początkowo byłam tak samo oburzona- jezu NISZCZYĆ KSIĄŻKĘ BEZ POWODU... Ale z drugiej strony, wbrew opiniom krytyków, ta książka wyzwala pozytywną energię i pozwala przelać negatywne emocje na papier, tworząc coś kreatywnego. I to pomaga :)

      Usuń
  8. Widać, że byłaś grzeczna w tym roku, haha! :D
    Ja ze świeczek jeszcze nie korzystałam, ale może keidyś będzie okazja, na razie mam inne, ale pięknie pachnące <3

    Ps. Cod o twojego komentarza, pod tą różową bransoletką, napisz do mnie na e-mail wiska-wiskaa@o2.pl jeśli nadal chcesz podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale miałaś bogatego gwiazdora, zazdroszczę wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już po raz kolejny widzę "Zniszcz ten dziennik" i nie wiem o co w nim chodzi...
    Prezenty świetne :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie idea jest taka, by w momencie (gdy oczywiście jesteś mega wkurzona) w którym chcesz przelać gdzieś negatywne emocje to możesz zrobić to, robiąc zarazem coś kreatywnego na kartkach tego dziennika :) Niezła zabawa :)

      Usuń
  11. Nic tak nie cieszy,jak PREZENTY :) Mnie również Pani Gwiazdka odwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że dostałaś m.in kupony do lotto :D Świetny pomysł na prezent swoją drogą :D

      Usuń
  12. Do mnei przyszedł mikołaj z kosmetykami i kaską :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie na bogato w tym roku i święta bardzo miłe

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie na te święta był pełen zestaw, mianowicie po raz pierwszy od kilku lat rzeczywiście czułem ten klimat świąt i prezenty również trafione. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Ja może za rok poczuję znowu święta :<

      Usuń
  15. Myślę o zakupie takiego lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Duzo prezentów! :D I jak tam ? Niszczysz swój dziennik? Torebka jest fenomenalna. ;D


    gra-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostałam portfel, bluzkę i naszyjnik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie zaprezentowałaś te prezenty :)
    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo dostałaś "Dreaming out loud", ta płyta (jak i zespół) na prawdę jest świetna <3
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czekałam na tę płytę chyba z 3 lata, ale się doczekałam! <3 Po koncercie czas było nadrobić :D

      Usuń
  20. Mnóstwo wspaniałych różności :)
    JUż ja bym wiedziała jak się nimi zaopiekować :)
    Pozdrawiamy gorąco z Trójmiasta i OBSERWUJEMY :) :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, dużo tego *o*
    Wzajemnie i dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne prezenty.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Twoje słowa na pewno sprawią, że mój dzień będzie o wiele lepszy ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy pozostawią po sobie chociaż minimalny ślad!