środa, 31 grudnia 2014

Sylwestrowo-zakupowe szaleństwo (bardziej moje własne)

Cześć!
No może nie AŻ TAKIE szaleństwo, ale dawno nie robiłam "odnowy biologicznej" mojej szafy, także zaraz po świętach wybrałam się na dłuuuugie zakupy. Długie i kosztowne, o czym słyszę ciągle :)) [Taka moja mała chwila by odreagować...]
Niestety, w dniu, w którym piszę do Was te oto słowa, muszę zrobić obiad dla mojego lubego, także post nie pojawi się dziś. Planuję go wstawić tuż przed wyjściem na sylwestrową imprezę. W tym roku razem z towarzyszem życia a'ka moim chłopakiem, wybieramy się do mojej przyjaciółki na wieeeelką dżamprezoimprezępartyhard. Właśnie po to wybrałam się na zakupy- kiecka na sylwestra musi być co roku nowa, bo przecież umarłabym gdyby nie była...
W każdym bądź razie w kolejnym poście będziecie pewnie mogli zobaczyć mnie w owej sukience, gotową na sylwestra, więc przepraszam z góry za ten widok. Musicie wiedzieć, że nie jestem elfem i nie noszę rozmiaru 36, mimo że bardzo kiedyś chciałam. Ale nikt nie jest idealny, prawda? Taka moja refleksja, kolejny raz, bo wczoraj byłam kupować sukienkę na studniówkę. Zakupu dokonałam, sukienka wisi w szafie, jest do ziemi co mnie troszkę denerwuje, ale trudno.Jest, pójdę na studniówkę, a to najważniejsze.
Nie zrozumcie mnie źle, nie uważam siebie za osobę "przy sobie" czy coś, po prostu wiem, że nie jestem Anią Rubik. I kolejna refleksja- to co mnie wkurza...
Po pierwsze, żeby było jasne- LANA DEL REY NIE JEST GRUBA. Jak widzę na fejsie te wszystkie hejty na temat tej piosenkarki to chce mi się walnąć laptopa karabinem maszynowym. Czy ludzie są ślepi? Nie każdy musi być IDEALNY i nosić rozmiar S. Nie każdy musi być niziutki i chudziutki. Moja frustracja sięgnęła zenitu gdy po dodaniu przez jeden fanpejdż(źródło zdjęcia) owej piosenkarki jej nowych zdjęć, gdzie nie ma figury miss, ale jest normalną KOBIETĄ, a nie wychudzonym kościotrupem, pojawiły się komentarze typu "Lana w ciąży" albo "Przytyło jej się przez święta." SKĄD W LUDZIACH TYLE NIENAWIŚCI?
To chyba taka natura Polaków, bo przykładowo- na youtubie działa znana i lubiana vloggerka Sprinkleofglitter. Nie ma ona figury miss UK 2015, ma kobiece kształty i jest z tego powodu dumna. NIKT JEJ NIE HEJTUJE. W Polsce nigdy nie zostałaby vloggerką, bo nie jest taka jak inni. Nie jest chuda i perfekcyjna.
Druga sprawa, która mnie irytuje to fakt, że ciuchy z większości sieciówek są szyte jak dla elfów. Okej, są pewnie dziewczyny drobne i szczupłe i chwała wam za to, szczęścia życzę i uwierzcie mi, zazdroszczę, ale są też takie, które...no nie ukrywajmy...MAJĄ CYCKI. I co z tego, że mogą być szczupłe, gdy natura obdarzyła je tymi oto fragmentami ciała, które PODOBNO są najbardziej pożądane i w rezultacie owe właścicielki nie mogą dopiąć się w koszulę 40 czy 42 mimo że noszą normalnie rozmiar 38, BO MAJĄ CYCKI. Co jest złego w posiadaniu czegoś więcej niż deski w górnej części ciała? Przepraszam, zbulwersowałam się.
Jeśli przeczytaliście górny akapit to naprawdę przepraszam, ale po prostu to są moje osobiste refleksje. Świat zszedł na psy, liczy się tylko to co chude i szablonowe.
A ja? Jestem dumna z tego kim jestem, jaka jestem i jestem pewna, że będę pięknie wyglądać w mojej nieidealnej sukience na studniówkę i że to, że muszę czas kupić większy rozmiar koszuli, bo MAM CYCKI nie jest niczym złym. Mimo że stereotypowa kobieta spojrzy na mnie dziwnie w kolejce do kasy... co z tego? Nie każdy nosi rozmiar S czy M czy nawet L. Kobieta może nosić nawet XXXXXXXXXXL, a i tak ma prawo do bycia sobą i bycia kochaną.
Taka refleksja.
A tak poza tym to kupiłam pare ładnych rzeczy :)



 

                           



Kalendarz na rok 2015 w sowy (Empik)
Piżamka (Reserved)
Podkład (Rimmel)
Women's Health (Empik)- Chodakowska 3 razy w tygodniu od nowego roku, pilnujcie mnie!
Torebka (Reserved) - prezent świąteczny
Góra od piżamki (Cubus)
Sukienka na sylwestra (C&A)- coming soon :D (instagram.com/chcebycparasoka dziś :D)


Kończąc mój wywód, chciałabym życzyć WAM wszystkim wspaniałego, szalonego sylwestra i szczęśliwego nowego roku. Trzymajcie się, uważajcie na siebie i do zobaczenia w nowym roku 2015!

44 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego, Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej Imprezy! Zakupy świetne a zwłaszcza góra od piżamki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała tylko 19,90 także polecam :D Impreza była średnia, ale dziękuję :D

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)
    Podpisuję się pod wszystkim co napisałaś!!!!!
    Myślę, że u nas ( a może i w świecie....) nastąpiło pomylenie pojęć: teraz,, szczupły,, jest ktoś kto ma skórę i kości, a ktoś kto ma troszkę ciałka tu i ówdzie np. CYCKI już jest,, przy kości,, lub gruby . Też tak mam, że ze względu,, na górę,, muszę wybierać rozmiar większy a czasem nawet dwa ( inna sprawa, że rozmiar rozmiarowi,, nie równy,, - raz jest dobra M a innym razem i L jest zbyt ciasna choć CYC ten sam :) Cóż kocham swoje CYCKI ( nie tylko ja zresztą...) i nie zamierzam się ich pozbywać. Dobrej zabawy na imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś myśli genialnie! Polać Ci kochana :D

      Usuń
  4. Fajna torebka :)
    Udanego Sylwka:>

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się tak objadłam wczoraj że toczę się xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee.. nie czytać złośliwych komentarzy i na nie nie odpowiadać- to jedyna rada ;)
    Podoba mi się kalendarz ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie niech se piszą co chcą miej to w poważaniu:)

      Usuń
    2. I może tak należy zrobić, gorzej jeśli komentują złośliwie znajomi lub rodzina (:

      Usuń
  7. W Polsce są vlogerki, które mają większe kształty i je uwielbiam :)
    Ogólnie Polska stała się krajem hejterów- nie wiem, może to spowodowane ciężką sytuacją finansową, a może po prostu brakiem zajęcia. Dobrze, że blogosfera jeszcze jako tako się przed tym broni- chociaż osoby, które się wybiją nie mają łatwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czasem lepiej pozostać więc w ukryciu i cichym gronie :)

      Usuń
  8. widzę że zakupy udane :))
    eh, niesttey w tych czasach wszyscy muszą być idealni ;__;

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zapytań o zakupki :) ile kosztowała ta pizamka z reserved? I widzę ten podkład o którym u mnie pisalas! :)
    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale po co się przejmujesz opiniami/zachowaniem innych? Niech sobie gadają, niech sobie wypisują hejty. Nie powinno się na takich ludzi w ogóle zwracać uwagi, często ich zachowanie wynika z zazdrości. Najważniejsze, że Ty dobrze się czujesz sama ze sobą. To pewność siebie jest najbardziej sexy :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety te cycki bardzo chciałabym mieć.. :( :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O i to znowu ja :D
    Informuję, że nominowałam Cię, wyprzedziłam Cię- nie krzycz błagam XDD Nie zabijaj :D do Liebster Blog Award- zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lany nie widziałem, ale to dobry moment do tego, by zastanowić się, do czego zmierza ten świat. Czy media naprawdę muszą na siłę lansować kościotrupy? Pozdrawiam!

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszą, a to robią. Może kiedyś coś się zmieni? Kto wie.

      Usuń
  14. Świetne NOWOŚCI :) Przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi sie torebeczka ! ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. mojej szafie też przydałaby się odnowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. torebka jest super :) miło się czytało notke

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka i bluzki są GENIALNE!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!! PS. Śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie <3 idę okryć Twojego bloga :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, Twoje słowa na pewno sprawią, że mój dzień będzie o wiele lepszy ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy pozostawią po sobie chociaż minimalny ślad!